"Ik kreeg alle vertrouwen en eigen bevoegdheden om de warehousewensen en -vereisten van een klantrelatie vorm te geven."
In 1993 kwam Nico de Valk bij ons werken in het kader van een leerwerktraject. Nico ging een dag naar school en werkte vier dagen bij de Gebroeders Oldenburger. Toen hij zijn driejarige opleiding succesvol had afgerond trad hij in dienst als chauffeur. In 2003 was er voor hem als chauffeur geen werk meer, maar kon hij zijn carrière bij Oldenburger|Fritom vervolgen als warehousemedewerker. Nico is nu shift leader en medeverantwoordelijk voor het goed reilen en zeilen van ons warehouse.
Nico: “De overstap van chauffeur naar het warehouse is me zeker niet zwaar gevallen. Dit kwam ook doordat ik al na korte tijd gevraagd werd om de warehousewensen en -vereisten van een klantrelatie vorm te geven. Ik kreeg hierin alle vertrouwen en mijn eigen bevoegdheden. Onze continuous improvement methode helpt me daarbij. In het begin liepen we bijvoorbeeld met stapels papier door ons warehouse en nu werken we met handscanners. Klanttevredenheid staat bij Oldenburger|Fritom centraal en dit doen we door onze services steeds te verbeteren en te innoveren.”