Duizenden kinderen in Nederland kunnen hun verjaardag niet vieren omdat daar geen geld voor is. Onder het motto ‘Ieder kind verdient een verjaardag’ trakteert Stichting Jarige Job deze kinderen op een verjaardagsbox t.w.v. 35 euro. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag. Van 15 oktober t/m 6 november trakteert Jarige Job opnieuw. Deze keer op een interactief herfstuitje: Tour de Loer.
De feestroute van deze eerste editie van Tour de Loer voert langs 10 pop-up shops in de Rotterdamse binnenstad. In elke shop is iets unieks te beleven. Er zijn onder andere kleurrijke taferelen te bewonderen van gerenommeerde kunstenaars. Verder zijn er instaproof decors aanwezig waar bezoekers te gekke foto’s kunnen maken. Ook kunnen zij het beste-cadeau-ever ontdekken, als artiest op een podium staan en E-sports spelen. Een digitale tour guide begeleidt de bezoekers tijdens hun feestelijke tocht.
Duurzaam partnership
Voor de organisatie van Tour de Loer wordt een beroep gedaan op tal van vrijwilligers en partners, waaronder Oldenburger|Fritom. Huib Lloyd, directeur van Jarige Job, benaderde ons voor de logistiek. Om precies te zijn voor het vervoer van de inventaris van het hoofdkantoor in Rotterdam naar de pop-up shops. Een verzoek waar we vanuit ons duurzame partnership natuurlijk graag gehoor aan hebben gegeven.
Onze collega, senior forwarder Cor Klontje, zet zich al jarenlang in voor Jarige Job. Hij heeft eerder al geholpen bij de organisatie van meerdere acties. Afgelopen woensdag verliet hij zijn bureaustoel op onze forwarding afdeling en stapte op de vrachtwagen om de inventaris bij de pop-up shops te bezorgen. Cor: “Ik vind het geweldig om een bijdrage te leveren aan de verjaardagsboxen van Jarige Job. Ook ben ik blij dat mijn werkgever het Tour de Loer project een warm hart toedraagt.”
Oldenburger|Fritom wenst Jarige Job een succesvolle eerste editie van Tour de Loer!