E-fulfilment

E-fulfilment 2.0 voor uw B2B of B2C webshop

Uw e-fulfilment proces ligt bij Oldenburger|Fritom in deskundige handen. Met uw logistieke vraag als uitgangspunt richten wij een dedicated webshopoperatie voor u in. Deze wordt gekenmerkt door onze hoge standaardnormen en geavanceerde IT-infrastructuur. Zo bieden wij u de beste logistieke oplossing op maat voor uw B2B of B2C webshop.

Onze invulling van uw e-fulfilment proces

E-commerce fulfilment begint bij het inbound proces van uw producten. Deze nemen wij in ontvangst en registreren wij meteen in ons Warehouse Management Systeem (WMS). Uw producten worden vervolgens fysiek op voorraad gelegd onder optimale opslagcondities. Zodra een order bij ons binnenkomt gaan wij direct aan de slag met het pick- en packproces. Dit gebeurt veelal vanuit onze speciale ruimte voor value added services.

Wij verpakken uw webshoporders in kwaliteitsdozen en voorzien deze van labels. Indien gewenst, kunnen hier ook brochures of andere informatiedocumenten aan worden toegevoegd. Als de klantorders gereedstaan worden deze aangemeld voor verzending. Daarvoor hebben wij directe interfaces met alle pakketvervoerders zodat uw klanten online inzicht hebben in hun orderstatus.

Wij onderscheiden ons als uw webshopregisseur

Uw webshop aan ons uitbesteden betekent ook dat u altijd inzicht heeft in alle data. Oldenburger|Fritom onderscheidt zich door u e-fulfilment 2.0 te bieden. Dankzij onze business analyse tools heeft u onder meer inzicht in het aantal (openstaande) orders per dag of week. Ditzelfde geldt voor de voorraadstatus en het gemiddelde aantal orderlijnen per order. Daarnaast biedt onze business analyse tool u online inzicht in:

  • Het aankoopgedrag van uw klanten
  • Seizoensinvloeden
  • Marketingeffecten

Kortom, alles wat u moet weten om uw bedrijfsstrategie aan te passen of juist voort te zetten.

Meerdere voorraadlocaties en retour management

Ook als meerdere warehouses deel uit maken van uw logistieke keten vindt de aansturing plaats via ons WMS. Bijvoorbeeld wanneer u voorraad houdt in zowel uw winkel(s) als in uw B2B of B2C webshop. Deze controlefunctie zorgt ervoor wij uw klantorders ook uitleveren op het moment dat er op een van de locaties geen voorraad meer ligt.

Daarnaast is retourafhandeling een onmisbare schakel in het webshopproces. Dit is bij ons op een efficiënte manier ingericht: u kunt de benodigde stappen per product of per klant instellen. Wij bieden u hierbij onze logistieke expertise zodat u hierin tijd en kosten bespaart.

Leg uw e-fulfilment in handen van een webshopregisseur

Commercial Manager of Oldenburger|Fritom Logistic Solutions.

Marienus van der Laan
Commercial Manager

Oldenburger|Fritom

Veendam | Emmen | Schiphol | Tatabánya (HU) | Bergamo (IT)

Certificeringen Oldenburger|Fritom

Internationaal logistiek dienstverlener Oldenburger|Fritom is IATA lid.
De distributiecentra van Oldenburger|Fritom in Veendam zijn gecertificeerd volgens BREEAM Outstanding en BREEAM Excellent.
Oldenburger|Fritom has the AEO-C status for customs simplification and the AEO-S status for security and safety.
Oldenburger|Fritom in Veendam is gecertificeerd volgens ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22000 en ISO 45001.
Mvo Prestatieladder Niveau 4 Oldenburger Fritom (1)
Oldenburger|Fritom is gecertificeerd volgens het Keurmerk Transport en Logistiek voor wegtransport door heel Europa.
Gmpplus Fsa Logo
Gdp Api Registered Oldenburger Fritom
Logistiek dienstverlener Oldenburger|Fritom in Veendam is gecertificeerd volgens de Lean and Green Star.
Oldenburger|Fritom in Veendam beschikt over ISO 22000 certificering en het FSSC 22000 certificaat.